Familien Stockfleth

Vi rejser - langt omkring og lige rundt om hjørnet

Et skridt ad gangen

Velkommen til vores blog – Stockflethonholiday. Bloggen er ny, men vi har rejst i mange år. Inden vi fik børn, sammen med vores 1. barn, så 2 børn og siden 3 børn. Vi har rejst fra den ældste var 6 måneder og nu hvor de ikke længere er så små mere. Vi rejser også uden børn – indimellem. Vi vil elske at indvige jer i vores rejseoplever – små som store.

Vi deler rejseforslag og de bedste hoteller, isboder og restauranter med jer. Alt det som er vigtigt for os at vide, når vi selv starter med at planlægge vores rejse.

Læs mere om os her

Vores rejsehistorik

En gang var det trygt at vende tilbage til det samme sted – nu er det en sjovt at opleve og udforske nye lande, nye byer og nye kontinenter

Lande besøgt

Byer

Kontinenter

SENESTE INDLÆG

Den Gyldne Cirkel, dag 1-2

Vel ankommet! Vi ankom fra København ved 15:30 tiden og der gik lige noget tid før bilen kunne udleveres. På trods af Corona var vi ikke de eneste der skulle leje bil. Men da papirerne var fyldt ud, gik vi lige ud til den. Og så var vi ellers afsted. Mod første etape...

Husk hue og vanter Sommer i Island, kan både være rigtig koldt og vist også varmt (hvis man er heldig). Vi oplevede vist alt slags vejr - dog ikke snevejr. Men det er ikke for sjovt, at det hedder sig, at vejret kan skifte på 5 minutter. Og så er det bare sjovere at...

Røsnæs rundt hånd i hånd Vi sætter pris på at komme ud at være aktive - og gerne ud på nye eventyr. Og når Corona nu lader os blive i Danmark, skulle vi da ud at opleve denne måske oversete perle i Danmark. Røsnæs Rundt havde vi hørt meget godt om, og området har vi...

Tænk sig, blot 1 times kørsel fra København og så lander vi i det meget smukke naturområde Røsnæs ved Kalundborg. At kunne kombinere den smukke natur med en overnatning på Danmarks Bedste Strandhotel 2021, Strandhotel Røsnæs er ikke dårligt. Strandhotel Røsnæs har en...

3 ugers rundrejse...Det er en lang ferie. Sådan er det altid når jeg starter med at planlægge...godt udgangspunkt, men som jeg får læst op på vores destination, så er der altid så mange steder jeg gerne vil besøge. Sådan var det også, da vi begyndte at planlægge vores...

Det er tid til afgang mod vores cykelferie på Hærvejen. Da vi bor på Sjælland, starter vores første cykeltur allerede hjemmefra, mod Høje Taastrup. Vi skal nå toget kl. 7,30 - og med 3 børn og 18 km til stationen på cykel - starter dagen kl. 4,30. Vi kommer afsted i...